INTERNATIONAL ORDERS

We gladly ship outside of Japan.

How to Order
  • 1) Go to product page, click on “questions” button at the bottom right of the page.
  • 2) A separate window will appear. Enter your name, email address and item name/number of the item that you would like to purchase. Click send.
  • 3) Once your order request has been received, we will email you a credit card authorization form to fill out.
  • 4) After running an authorization on your credit card, we will email you the total order amount (merchandise + international shipping & handling) for confirmation.
  • 5) We will charge your credit card for the total amount.
  • 6) Your order will be shipped out.
Duties & Taxes

Your order may be subject to import duties and taxes specific to your country. International customers will be responsible for paying any additional charges that may be levied at local customs. Duties, customs tariffs, and/or VAT are determined by the destination country based on the merchandise’s country of origin, product classification, etc. For more information on duties specific to your country, please contact your local customs office.

Payment Methods

Currently we accept credit cards (Visa, Master and American Express) only for international transactions. Debit cards, personal checks and wire transfers are not accepted at this time. The total amount for your order (merchandise and international shipping & handling) will be charged to your credit card in Japanese Yen; then converted back to your local currency on your bill.

Shipping

Your order will be shipped via EMS (Express Mail Service by Japan Postal Service). Shipping lead-time will vary depending on the destination, but as a general guideline ETA in the U.S. is 2 to 4 days, U.K. 2 days, Europe 3 to 5 days and Asia 2 to 3 days.

Returns & Exchanges

Please note that all sales are final. We do not accept returns or exchange requests once your order has been confirmed.

Stock Inquiry

If you are interested in purchasing a product that is out of stock, please email us at info@pbd.ne.jp. We will check production schedule and get back to you with an ETA. For any other questions regarding international orders, please email us at info@pbd.ne.jp or from the questions button on the product page.

ORDERの流れ

商品を選択し、サイズ・カラーを選び、「ADD TO CART」をクリックしてカートに入れます。 お買い物が全て終わりましたら、「レジへ進む」をクリックし、お客様情報の入力をします。 お届け希望日等、配送設定を入力後、お支払い方法を設定します。

ご注文確認画面に進み、内容が確認できましたら、「完了」をクリックしてください。 商品受取後の返品・交換は承っておりません。サイズ・カラーを含め、ご注文内容をよくお確かめください。

完了画面が表示されましたら、クレジットカードでのお支払いの場合は 「クロネコwebコレクトお支払い手続きへ」より同サイトにてお支払い決算をしていただきます。 お支払い方法は、代引き・クレジットカード、よりお選びいただけます。

お買い物が完了しますと、お客様のご指定メールアドレスに内容確認メールが自動配信されます。 メールが届かない場合は、お手数ですが、webshop@pbd.ne.jp までお問い合わせ下さい。

尚、ネットショップ取扱商品は、店頭でも販売されている為、場合によって在庫が無いこともございます。お客様のご注文内容から在庫の有無を確認し、当社より再度受注メールを送信いたします。

●在庫がある場合
最短でのお届けもしくは、配達指定日にお届けいたします。
●在庫が無い場合
受注生産となります。入荷時期をお知らせいたします。
1ヶ月〜2ヶ月のお時間を頂きます、予めご了承ください。

商品代金以外の必要料金
  • 送料
    一律 630円 (沖縄・離島は1836円です。)
  • 代金引換手数料 (代引きをご希望の場合)
    1万円まで315円 
    3万円まで420円
    10万円まで630円
    30万円まで1,050円
商品発送について

商品は、クロネコヤマトでの発送となります。

  • 在庫があった場合、代引きの場合は注文確認後翌営業日で発送、 カード決済の場合は決済確認後翌営業日で発送致します。
    但し、金曜日の午後、土日祝日に頂いたオーダーは、翌営業日のお取り扱いとなります。
  • 配達日時のご指定は、オーダー日より4日目以降〜14日後の日付・時間帯指定が可能です。
    14日目以降の日付指定は承っておりません。
  • 午前中、14時から16時、16時から18時、18時から20時、
    20時から21時の枠で時間指定が可能です。
  • 日本以外にお住まいの方は直接ご連絡ください。(webshop@pbd.ne.jp

尚、商品発送に関して以下のような状況が発生する可能性がありますことを予めご了承ください。
※在庫がない場合、受注生産となります。1ヶ月〜2ヶ月ほどお時間を頂きます。
※天候や交通事情によりご指定日にお届け出来ない場合がございます。
※配送業者さんによる遅延は、責任を負いかねます。

お支払い方法
  • 代引き
    玄関にて商品を受け取る際、ドライバーさんに現金または、クレジットカードでお支払ください。
  • クレジットカード
    クレジットカード決算は、クロネコwebコレクトに委託しています。
    完了画面が表示されましたら、「クロネコwebコレクトお支払い手続きへ」より
    同サイトにてお支払い決算をしていただきます。
商品到着後について

お受け取りになりましたら、商品をすぐにご確認下さい。

商品の不具合
  • 商品の破損・汚れ・不良箇所が認められる場合、またはご注文と異なる商品が届いた場合は、お手数ですが弊社までご連絡の上、商品到着後3日以内に着払いにてご返送ください。お客様のご要望に添ったご対応をさせて頂く為にも、くれぐれも事前にご連絡を頂けますようお願い申し上げます。
返品・交換
  • イメージの違い、サイズの違いなど、お客様のご都合による返品・交換はご遠慮いただいております。
    ご理解いただいた上、サイズやカラーもよくお確かめになって注文下さいますようお願いいたします。
修理
  • 修理代と期間
    ご連絡を頂いた上で修理をいたします。内容により代金・期間が異なりますので、まずはご連絡ください。尚、有償修理については、クレジットカード、ネットコンビニ決済、電子マネー決済はご利用できません。
  • とても繊細な商品ですので、落とす、ぶつける、無理な力で引っぱる、重いものをのせる等、強度の負荷・衝撃を与えますと接着部分が外れる場合があります。着用の際は取り扱いにお気をつけ下さい。
  •  
  • 修理期間については、お客様から商品をお預かりし、内容を確認してから改めてご連絡させていただきますが、通常1ヶ月程度のお時間をいただいております。その際に、修理代金もお伝えいたします。
  • 修理品送付の送料
    修理後のお客様への発送は、全額弊社で負担いたします。 お客様から修理品をお送りいただく際は、お客様ご負担となります。 何卒ご了承ください。
お問い合わせ・ご返送先

HOUSE OF P.B.D.
〒150-0002 渋谷区渋谷1-5-12 ヤマザキビル2F
TEL:03-5774-4066
MAIL:webshop@pbd.ne.jp

特定商取引に関する法律に基づく表示
販売者: 有限会社花とギター
運営統括責任者: 宮崎和博
所在地: 東京都渋谷区渋谷1−5−12 ヤマザキビル2F
TEL 03-5774-4060
URL: http://www.pbd.ne.jp
MAIL: webshop@pbd.ne.jp

PAGE TOP